RSS2.0

la bona samaritana... fa la bona obra del dia...

dilluns, de setembre 22, 2008

quina suada però...
un dia, sortint de la feina em vaig trobar una bicing abandonada i solitària.. com tenia una parada ben aprop em vaig decidir a tornar-la...
vaig peregrinar una estona, que la més propera estava ocupada, i la següent... la següent ja no...
es veu que a una companya li volien cobrar 14 euros pq constava que havia tornat la bicicleta al migdia.. uff.. estava treballant segur...
segurament hi ha algú que li voldran cobrar per haver tingut la bici més estona del compte..
Un altre dia baixant jo motoritzada vaig veure una bicicleta arrepenjada a un arbre.. vaig trucar un cop aparcada la meva i la noia em pregunta si tinc el número d'identificació de la bici... ui, amb l'adreça aproximada d'on era no era prou?

no és una mica justet de temps 30 minuts? jo trobo que si... que tal 45 minuts...
per compensar les males passades del servei...