RSS2.0

Amb bicicleta per Barcelona

dissabte, de novembre 05, 2005

Si, sembla que la ciutat cada cop està més plena de ciclistes.. jo en sóc un més.. de moment només de cap de setmana.. de fet tot va començar els diumenges sortint a donar una volta.. de fet era per la platja.. em trobava amb una amiga i un amic... des del Forum per la platja fins a Premià o per la vora del Besós...
primer vaig llogar una bici.. després em van deixar una d'aquestes plegables que es podien aconseguir recollint punts amb la Vanguardia i El Mundo Deportivo i llavors pagaves casi 100 euros i et donaven una bici que la veritat.... aquell dia vam anar a la vora del Besós.. vam passar per un tram de pedres que em va fer patir bastant.. i els vaig perdre... mare meva... mai més amb aquella bici...
Acte seguit vaig anar a buscar la bici que el meu germà tenia abandonada a Capellades...
vaig sortir de la feina, llavors treballava a St Cugat, i me'n vaig anar a buscar la bici.. el més xungo va ser desmuntar la roda i encabir-la al meu maleter... però ja la tenia...
Primer baixava amb el cotxe fins a Diagonal Mar... però de mica en mica em vaig anar atrevint a baixar amb la bici des d'Horta.. patia molt a l'hora de tornar..perque estava cansada i a més anava tard a dinar... el Clemen ara va amb un grup que li agrada fer muntanya... i ara surto dissabte i diumenge amb gent o sense.. tot depèn i vaig descobrint que Barcelona és una ciutat petita i que m'encanta...